2 Şubat 2013 Cumartesi

Biri Beni Mimlemiş :O


Evet ilk mimin heyecanı bu olsa gerek. Hiçbir soruya cevap veremeyecekmişim gibi geliyor. Başlamak istiyorum hemen fakat tüm açık sözlülüğümle söylemek zorundayım ki ben tam bir blog özürlüymüşüm. Hala tam anlayamadım o yüzden bu mimi bana gönderen sevgili 'bilincimin altında kalanlar'ı buraya etiketlemeyi dahi öğrenemedim . Özürleri bir borç bilirim efenim.  

 1-Hayatınız bir roman/film olsaydı ismi ne olurdu?

Açıkçası film veya roman farketmez her ikisindede aksiyonlu ya da maceralı bir şeyler çıkmayacağı kesin. 'Uzak ve Yakın ' olabilirdi insanlara yaklaşımım açısından. Kopya gibi olmayacaksa 'Huysuz ve Tatlı Kadın'  da olabilir. 'Monoton Zamanlar' ya da 'Paçavra Yaşam' da olabilir. Ne biliyim aklıma bu tarz karamsar şeyler geldi. Pek memnun değilim aslında cevabımdan.

 2- Asla bırakamam dediğiniz bir alışkanlığınız var mı?Varsa nedir?

Canım sıkılınca dışarı çıkmak veya vakit öldürerek başka işler yapmak yerine genelde kitap okurum. Bunu bırakacağımı sanmıyorum.Alışkanlık haline dönüştü çünkü artık :)

 3-En nefret ettiğim şey .... dır?

Birden fazla var aslında, kalabalık bir ortamda yüksek sesle konuşulması, küçük düşürülmek, bana söz verildiğinde tutulmaması, insanların küçük dağları ben yarattım havalarında dolaşması en nefret ettiği şeyler arasındadadır.

  4-Blogger olmak?

Uzun zamandır istediğim bir şeydi. Açıkçası şu monoton hayatımda bana hoş bir meşgale oldu. Çünkü blogger olmak sorumluluk gerektiren bir şey. Yazmak istemediğiniz zamanlar tabiki olur ama illaki içimden bir şey dürter ve yazarım bunu paylaşmak benim için daha da keyif verici oluyor. Normalde çok yazan biri değilimdir içe atmalarım meşhurdur burası adeta bir rehabilitasyon merkezi gibi. Yazdıkça arınıyorsunuz.

5-Öz eleştiri yapacak olursanız?

Öz eleştiri yapacak olursam bazen çabuk sinirlenip fazla ağır konuşabiliyorum aslında suçluluk duymuyorum ama bana biri o kadar ağır konuşsa üzülürdüm herhalde. Onun dışında dışarıdan hep soğuk ve havalı göründüğümü söylerler bu huyumu hiç semiyorum sevimli duramıyorum galiba ben. Bir de sevdiklerime gerekli özeni göstermediğimi düşünüyorum bazen annem, babam vb. kaybetme korkusu sarınca ne kadar sevdiğimi farkediyorum o yüzden her zaman sevgimi göstermem gerektiğini düşünüyorum. Ama yapmıyorum. O kötü işte .

 6-Ayrımcılık...

Ayrımcılığa hiçbir zaman sıcak bakmadım, dil, din,ırk,ten ayrımcılığı zaten asla kabulleneceğim bir şey değil de ondan ziyade çevremizde daha çok olan evlat , arkadaş, kardeş, öğrenci ayrımcılığı bi nevi kayırma sıcak baktığım bir şey değil. Hatta bayaa karşıtım bu konuya ayrımcılık karşıtı. :)

  7-En büyük hatam .....'dır

En büyük hatam herkese gereğinden fazla tolerans vermem ve her yanlışlarında yine de affetmem. 

 8-.Fobileriniz nelerdir?

Imm , en çok düşündüğüm soru bu oldu ilk okuldaki hatıra anketi doldurmayalı çok olmuş ki fobilerimin hepsini unutmuşum ya da kalmamış. Sürüngenleri pek sevmem , böceklerle de pek aram yoktur. Onun dışında burada telaffuz edemeyeceğim bir şeye fobim var ve onu görmem istifra etmeme sebep olur. Sanırım bu kadar :)

   9-Favori yazarınız ve kitaplarınız?

İlk başta kaç yaşına gelirsem geliyim vazgeçemeyeceğim Reşat Nuri Güntekin' in muhteşem eseri Çalıkuşu geliyor tabiki.Onun dışında Sabaattin Ali' nin Kuyucaklı Yusuf'u , Kürk Mantolu Madonna'sı, Ayşe Kulin' in çoğu eseri, Murathan Mungan, Tolstoy'un Anna Karenina adlı kitabı şimdi aklıma gelmeyen birçok yazar ve kitabı.

 10-Kendinizi tek kelimeyle tanımlayınız desem?

Herhalde 'Ayrıntılı' derdim yahut 'Derin'  de olabilir :) 

 11- Şuan ne düşünüyorsun? :))

Şuan yeni bir kitaba başlamak istiyorum ve hangi kitabı seçsem diye düşünüyorum :)

 

Evettt, ilk mimimi başarıyla atlattığımı düşünüyorum.Tekrardan yeni tanıştığım fakat çok konuşma imkanım olmasa da hemen ısındığım sevgili 'bilincimin altında kalanlar'a teşekkür ederim beni de unutmadığı için.

Şimdi de sıra geldi kendimle ilgigli 11 gerçeği sıralamaya.

1-Dışarıdan çok soğuk görünürüm hani burnu havada tiplerden ama içim pamuk gibidir. Yani öyle söylerler 

2-  Biraz kinciyimdir. Hani biriyle aram bozulduysa  ve haklı olduğumu düşünüyorsam asla özür dilemem.

3- Saçlarımın aşırı kıvırcık olması doğuştan evet ama asıl şekil veren şekillendirici kullanmamdır. Herkes doğal hali sanıyor ben de bozmuyorum ne yapıyım :) :)

4- Etrafımdaki çoğu kişi güzel ve hoş biri olduğumu söylemesine rağmen küçüklükteki aşağılık psikoljisinden midir nedir ? Ben her zaman çirkin olduğumu söleyip dururum :)

5-  Kıskanç olmadığımı söylerim ama biri benden daha başarılı olduğunda içten içe kıskanır, imrenirim. Tabi aşırı boyutlarda değil herkes kadar.

6-İnsanların düşüncelerime değer vermeleri hoşuma gider. Hani alışveriş yaparken yahut bir şey aldıklarında bana sormaları, beni yanında götürmeleri falan güzeldir. Zevkli seçimlerim oduğunu düşünürüm ve mutlu olurum.

7- Birine ısındığımda sevgimi aşırı gösteren bir insanım.Dost gördüğüm birini bırakmam, sevmediğimi de asla yanıma katmam. Ama ısınamazsam da ne olursa olsun bir türlü ısınamam o kişiye.

8- Uyardığım halde yanlış yapılırsa genelde affetmem çok uzun sürer. Yani radikal kararların insanı değilim değişikliği çok sevmiyorum ama gerektiğinde birden bire çıkartırım hayatımdan.

9- Adeta bir ev kuşuyum. Evim de kafesim. Benim kadar evde durmayı seven bir genç daha var mıdır bilmiyorum. Dışarı çıkıp gezmiyorum bile. Kalabalıktan hoşlanmadığım için ev benim için en ideali .Kurukalabalık bana göre değil.

10- Herkesin bir hayali vardır ve neredeyse herkesin ki de aynıdır. Malumunuz benimki de dünyayı dolaşmak. Biliyorum biliyorum çok klişe ama cidden oldukça ilgiliyim bu konuya. Önce Türkiye daha sonra Dünya'ya açılıp gezebildiğim kadar gezmek istiyorum.

11-Tiyatroyla oldukça ilgiliyim yakınlarda gelişmeler olabilir elbetteki buraya yazarım hemen. Onun dışında karakalem yapıyorum kendi çapımda pek yetenekli sayılmam ama. Kitap okumayı vb. aktiviteleri seviyorum. Doğa yürüyüşlerine katılmaktan falan hoşlanıyorum. Böyle :) :)

 Umarım beni az çok tanımanıza yardımcı olmuştur. Burada bitirmek zorundayım misafirlerimiz geliyormuş malum tatil.  

Esen kalın hoşçakalın efenim :) 

 

    

  

 



 

 



4 yorum: