30 Ocak 2013 Çarşamba

Mutsuz Günler



Hayatım yemin ederim bi halta yaramaz şu günlerde. Aman zaten ne zaman muhteşem oldu ki. Hayatımda olan insanların beş para etmez, adi, satıcı, iki yüzlü hatta yüzsüz olduğu ve bu hallerini benim gözüme gözüme soktuğu bir dönemdeyim. Sınanıyor muyum acaba? Hayır tamam sabırlı bir insanımdır da sabır da bir yere kadar be kardeşim. Sen bana kardeşim diyeceksin iki insan yüzü görünce unutacaksın, sen bana dostum diyeceksin iki mesafe girince unutacaksın iyimiş öyle ya . Var ya aslında bunlara -mış gibi yapmayacaksın patır patır söyleyip bitireceksin , keseceksin ilişkiyi. Cidden bak. Bir de derdim ki 'ya arkadaş açısından ne şanslıyım hep iyi insanlar çıktı karşıma'. He çok iyiler. Ananı ağlattıktan sonra ne anlamı kalır ki. Hayır kırgınlıklarımdan bahsettim, özür dilediler, tamam dediler,bir daha dikkat ederiz dediler. Heh tam yaptık! Daha beter oldular. Al sana gruplaşmalar, kutuplaşmalar. Yav hayatımda şimdiye kadar ne anlam ifade ettiğini kavrayamamışsın, o leblebi beyninle sorgulamamış; ne yaptığını, ne yaptığımı, neler olduğunu anlamadan bilinç altına itivermişsin. Şimdi de gelmişsin bana trip atıyorsun. Bak sennn ! Aslında ağır küfürler edesim var böyle kültçe kültçe. Neyse ben mi yanlış yaptım diye düşünüyorum yani ilk başta kesse miydim ilişkiyi diye düşünüyorum da arkadaş bu yahu kardeşlikten bahsetmişiz bir zamanlar yani. Ne biliyim senin böyle kof kavun gibi çıkacağını.Kiminle olursa olsun gerekçi misin abi, söyledin mi düşündüğünü ( aslında olanları) patır patır yüzüne aaa bir bakmışsın kötü sen olmuşsun. Neden ? Çünkü gerçekleri vurdum yüzlerine. Hele arkadaşlıkta daha beter açıkçası insan sırt çevrilmiş, camiye bırakılmış kundaktaki bebek gibi hissediyor adeta yahu. Sonra diyorsun onlar için ne üzülüyorsun boş ver. Boş veriyor musun? Hayır, boş vermiş gibi yapıyorsun. -mış gibi yapmakta bir dünya markası oldum çıktım. Ha öyle yapıyorum diye ben de onlar gibi iki yüzlü olduğumu düşünmüyorum çünkü tavrımı belli ediyorum en azından. Hiç bir şey yokmuş gibi rahat olamıyorum anlayacağınız.Hadi ben senin taktiğini kullanıp -mış gibi yaptım sen hala anlamayıp devam ediyorsun ya o çok hoş oluyor. Off ! Nefret ettiğim insanların başına en yakın arkadaşlarımı yazacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.


 Üzülüyorum çok üzülüyorum. Ama artık asıl mesafeyi koymanın zamanı geldi. Şu anda yok gibiler zaten. Yaşıyor muyum rahatça? Evet. O halde bundan sonra olmasalar da olur.Yolları ayırmanın vakti gelmiştir. Ancak merhabadan merhabaya bundan sonra. Ne bileyim iç dökmek istedim öyle bir, arkadaşları iyi seçmek önemliymiş iyi sandığınız bir zaman sonra ne olduğunu ortaya çıkarıyormuş. Güven problemlerinin başladığı 0 noktasındayım. Umarım bundan sonra güvenip de yanılmam.

5 yorum:

  1. Aynı şeyleri yakın zamanda bende yaşadım, kafana takma diyeceğim ama eminim takıyorsundur. Affına sığınarak bir hadisi söylemek istiyorum: Bir hatayı bir kez yaparsın hata olur iki kez yaparsın hata olur ama üçüncü kez yapmak aptallıktır. Çok özür dileyerek böyle bir şey söylüyorum sakın yanlış anlama :) Klişe olacak ama hayatta senden değerli hiçbir şey yok gidene yol vermek gerek zamanı geldiğinde ki anladığım kadarıyla sen zaten kararını vermişsin yol ver gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bu tarz bir şeyi sadece ben yaşamadım dye sevinsem mi yoksa sen de yaşadın diye üzülsem mi bilemedim. İnsan takmamaya çalışıyor ama en yakınlarından böyle bir şey gelince illaki kurcalıyor aklını:)Yok ne yanlış anlaması çok doğru bir hadis olmuş aptal pozisyonuna düşmemek için 3.sünü beklemeden yol veriyorum, tavsiyene uyaraktan :) Bu arada mimim varmış ama ben nasıl bakacağımı bilmiyorum şuan blog aleminin en cahil bloggerı olabilirim ama bilmiyorumm :(

      Sil
    2. :) hiç cahillik olarak düşünme bilmemek değil öğrenmemek ayıp, şimdi benim bloguma giriyorsun orada liebster award- ödül mimi :) adlı başlıkta sorular yöneltmişim (en son kısımda) onları cevaplıyorsun sonra kendinle ilgili 11 gerçeği yazıyorsun ve en sonda sende 11 soru hazırlayıp mimlemek istediğin 11 arkadaşını (takip sayısı 200'ün altında olan blogları) mimliyorsun bu kadar basit umarım anlatabilmişimdir zaten postta yazıyor :)))

      Sil
    3. pekala en yakın zamanda cevaplayacağım teşekkür ederim beni de unutmadığın için :)

      Sil