17 Ocak 2013 Perşembe


MERHABA DEĞİL SULTAN İKİNCİ MEHMET'İN FERMANI SANKİ

Bir merhaba yazısı yazmam gerekiyor da hangi akla hizmet buralardayım ben de bilmiyorum. Güzel yazan güzel konuşan biri olduğumu düşünmüyorum düşünsel anlamda. Ama oldu bi kere. Şahsen diğer tüm blog yazarları gibi bende iç dökmek amacıyla açtım tabiki.


 Hayatımda olup bitenleri, o muhteşem (!) anlarımı aktarmak keyif verici olacak diye düşünüyorum. Asıl takıldığım şu şimdi ben buraya hayata dair düşüncelerimi yazacağım da sizi ne kadar ilgilendirecek değil mi? İnsan düşünmüyor değil. Her işe başlarken hayal ettiğimin tersine gitmesine alışmış biri olarak bunda da binevi Murphy Kuralları'na uyarmışçasına kötüyü düşüneceğim belki iyiye döner diye.Yahut bırakıyım hayata karşı komplolar kurmayı da akışına bırakıyım bikerede. Okunsun ya da okunmasın, üzerinde düşünülsün ya da düşünülmesin  ben yazacağım. Sonuçta hiç birimiz kahvesini yudumlarken beylik laflar eden eleştirmenler değiliz. Yazıyoruz ki rahatlayalım diye, kızıyoruz, küsüyoruz farkedilelim diye, seviniyoruz, mutlu oluyoruz yaşadığımızı anlayalım diye . 

Ah pardon yine uzaklara gidip kendimden bahsetmeyi unuttum. Ben şu twitterda veya diğer sosyal paylaşım sitelerindeki duygusal kişiliklerden değilim. Daha çok biraz farklı düşündüğümü söyleyenler dolu çevremde. Pozitif bir Polyanna rolünü iyi yapabilen. Biraz haylaz biraz mahsun kendi halinde bir Çalıkuşu diyelim.Basit bir merhabaya göre biraz uzun oldu. Merhaba...

2 yorum:

  1. Geç olacak ama hoşgeldin diyeyim ^.^ Güzel şeyler yazacağını üstteki yazıdan tahmin ediyorum. Takipteyiiiim ^.^

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum :)İnşallah tahminlerini boşa çıkarmam canım :) teşekkürler bende :)

    YanıtlaSil