22 Mayıs 2014 Perşembe

Ha deyince olmuyorsa demekki...


Olmayan birine olmayan çağrılardayım bu aralar.
Ben ki odunluğun zirvelerine ulaşmış biri olarak nasıl oluyorda birine aşık olamıyorum diye düşünmekteyim son zamanlarda .
Olamazsın tabi! Neden bilmiyorum belki duyguların en güzeline o kadar uzağım ki. Şaşırıyorum bu insanlar şıp diye nasıl birini sevebiliyor diye.Kendimi kalbime bırakamıyorum. Ha deyince olmuyorsa demekki. Yalnızlık hoş bazen nahoş farkeder mi?
 Huzur buluyorum. Sonra bakıyorum 'yalnız da eksinsin' diyorum kendime. Ne onla ne onsuz yani. Demiş ya Orhan Veli " Bekliyorum öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın" diye. İşte tam da böyle. Cam kenarında birini bekler gibi değil kendi halinde hayatın biteviye karmaşasında durgun, bekliyorum. Kim, nasıl, ne zaman bilmiyorum.En başta "ben de" bir şeyler olsun istiyorum. O bi olsunda gelmeyen yine gelmesin. Bi ben özümde değişiyim hem öyle bir değişmek ki tanıyamıyım kendimi, ruhumu. Birinden ziyade önce farklı bir duyguyu beklemek benimki yani. Bilmem anlatabildin mi ? Demem o ki ;

 Bir dağbaşı yalnızlığı yaşıyorum yeniden.,
Dağbaşı yalnızlığı ölümden beter.
Hiç kimse aramasa sormasa beni
Sen gelsen yeter...

2 yorum:

  1. Merhaba aradığınızı bulsanız bile bir yanınız hep eksik kalır bence. Çünkü beşeri aşk sadece ilahi aşka ulaştıran bir basamaktır. Duygular coşar, kendinizi bir his denizinde bulursunuz da kavuştuğunuzda yaşadığınız sadece hayal kırıklığı ile karışık bir boşluk olur. İnsan bu dünyada istediklerini kavuşsa bile mutsuzdur ilahi aşkı bulamadıktan sonra. Bir adam bir mürşide size tabi olmak istiyorum demiş mürşid adama sormuş hiç aşık oldun mu diye adam hayır demiş.Mürşid o zaman aşık olda gel demiş. Özetle beşeri aşk ilahi aşkın sadece bir yansıması. Beklemek bu hissiyata girmek güzel birşey o halde gözlerinizi Hz Mevlana'ya çevirin. Çalıkuşu sevgisiyle tanıdım sizin samimi yazılarınızı. Siz hangisini sevdiniz bekleyen beklerken olgunlaşan Ferideyi mi yoksa sevdiğine kavuşup öyküsünü bitiren ferideyi mi.
    daisy81

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumunuz beni gülümsetti. Tam da sizin dediğiniz gibi beşeri aşk ilahi aşkın sadece bir yansıması ve ben bu yansımayı bulamadan ilahi aşka ulaşabilmemin pek mümkün olduğunu sanmıyorum. Kaldı ki ilahi aşka layık mıyım o bile meçhul. Yalnız sadece bekliyorum sabırla. Her zaman zoru sevmiş bir insan olarak imtihan edilen, bekletilen ve beklerken olgunlaşan Feride'yi tabiki daha çok sevdim. Hikayenin güzel kısmı da orasıydı. Öyle bir hikaye istediğim için bekliyorum ya zaten :))

      Sil